Risicomanagement

Home / Diensten / Risicomanagement

Wat u verzekert wilt zien, is voor ons niet de vraag. Welke risico’s u al dan niet wilt lopen, is waar we met u over in gesprek gaan. Aan de hand van die analyse bekijken we welk verzekeringspakket het beste bij u en uw onderneming past.

Dit kan Ten Raede voor u betekenen

Vaak gaat het goed, maar soms zit het tegen. Dan is het belangrijk dat u vooraf al uw mogelijke risico’s in kaart hebt gebracht en uw verzekeringen daarop aan hebt gepast. U kunt bij ons terecht voor advies over uw:

  • Schadeverzekering
  • Inkomensverzekering
  • Levensverzekering
  • Pensioen
  • Financiële Planning
  • Hypotheek

Wij zorgen ervoor dat u alleen zinvolle verzekeringen afsluit en dat u niet onderverzekerd, maar ook zeker niet dubbel of boven verzekerd bent. Achter de schermen gaan meerdere specialisten met uw vraag aan de slag om te komen tot een beoordeling vanuit meerdere disciplines. Het gevolg is een compleet advies op maat.

Waarom Ten Raede voor Risicomanagement?

Transparantie over de beloning van een verzekeringsadviseur is tegenwoordig een veel besproken onderwerp. En terecht. Wij zijn van mening dat de beloning duidelijk en transparant moet zijn en bovendien in een redelijke verhouding moet staan tot de geleverde dienst. Daarom zijn wij de toekomst een stapje voor en werkt onze assurantietak ook op urendeclaratiebasis. Op deze manier kunnen wij u écht onafhankelijk van dienst zijn. U betaalt uitsluitend voor de door ons aan uw verzekeringszaken bestede uren en gemaakte kosten. Daarnaast ontvangt u een korting op het premiebedrag wegens minimalisatie van bemiddelingsprovisie.

Al onze risicoadviseurs zijn gecertificeerd en geregistreerd in het Risicomanagement Register.

Direct weten we wat we voor u kunnen betekenen? Of vragen over ons aanbod? Neem contact met ons op via de chatfunctie op deze website of vul het onderstaande contactformulier in.

Wat onze klanten zeggen

“Wij waren op zoek naar een partij die ons meer kon bieden dan alleen het uit handen nemen van onze administratie. In Ten Raede Groep vonden we die partij voor juridisch advies, administratie, verzekeringen en onze personeelsadministratie. Ze voeren niet alleen voor ons uit, er wordt ook meegedacht. Dat vinden we belangrijk. We hebben één contactpersoon waar we al onze vragen kwijt kunnen. Dat werkt enorm prettig.”

“We waren op zoek naar een nieuwe accountant en eindigden bij Ten Raede Groep: een pro-actief en meedenkend advieskantoor. We hebben diverse disciplines bij Ten Raede Groep ondergebracht en dat bevalt ons uitstekend. Het team van Ten Raede is deskundig en betrokken. Er komt regelmatig iemand bij ons langs. De cijfers worden dan tussentijds bekeken en er volgt altijd goed advies waar we echt iets mee kunnen.”

Pieter Klootwijk

“Wij zijn klant bij Ten Raede Groep sinds we bestaan. Destijds hadden we één binnenvaartschip, inmiddels zijn dat er veertig. Ten Raede is met ons meegegroeid. Door hun betrokkenheid weten ze wat er speelt in onze branche en waar we behoefte aan hebben. We hebben meerdere disciplines aan hen uitbesteed en toch hebben we maar één contactpersoon. De afdelingen werken goed samen en we krijgen snel reactie op onze vragen. Dat komt ons werk ten goede: onze handel moet door blijven gaan!”

Peter de Vos
Scheepvaartbedrijf Dari B.V.

Nieuws

Terugblik Wantijpop 2019

Wantijpop 2020 gaat helaas niet door. Swingen jullie het dit jaar digitaal met ons mee door een terugblik op het geweldige feest van vorig jaar?! #Wantijpop25jaar #vierenwein2021!

Wijzigingen Noodpakket 2.0

Er zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd in het noodpakket 2.0. Het kabinet laat de nieuwe ronde van ‘coronasteun’ een maand langer doorlopen, tot 1 oktober 2020. Daarnaast is besloten om de compensatie voor vaste kosten op te schroeven. Ondernemingen kunnen nu € 50.000 tegemoetkoming krijgen in 4 maanden, terwijl dit eerder € 20.000 in 3 maanden was.

Noodpakket 2.0 Corona

Het noodpakket om ondernemers te ondersteunen is onlangs verlengd en uitgebreid. Het kabinet heeft een nieuwe belastingvrije tegemoetkoming vaste lasten aangekondigd voor MKB-ondernemers. Een belangrijk nieuw element is bijvoorbeeld dat ook middelen worden vrijgemaakt voor scholing. Daarnaast worden veel bestaande maatregelen zoals bijvoorbeeld de NOW-regeling verlengd. In enkele gevallen gelden striktere voorwaarden.

ALLE NIEUWS >

Afspraak maken?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.