
Personeel (HR)
In een krappe arbeidsmarkt is de vraag naar creatieve beloningssystemen groot. Vooral werkgevers in het MKB moeten zich met extra’s onderscheiden om goede vakmensen te vinden én te behouden. Laat dat nou net de kracht van onze HR-afdeling zijn: wij behartigen al uw zaken op het gebied van arbeid en beloning. Van het aannemen van personeel, tot ontslag.
Dit kan Ten Raede voor u betekenen
- Loonadministratie
Ten Raede Groep is altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van loonadministratie. Wij zijn vertrouwd met de vele beloningsvormen en met de (fiscale) regels en mogelijkheden die elke branche kent. Onze salarisadministrateurs en gecertificeerde adviseurs op het gebied van Employee Benefits, ontzorgen u volledig.
- Arbeidsvoorwaarden
Om medewerkers te werven en te behouden, zijn goede arbeidsvoorwaarden van groot belang. Ten Raede helpt u bij de opzet van een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket dat past bij uw onderneming en personeelsbeleid.
- Verzekeringen en juridisch ondersteuning
Een goede loonadministratie staat of valt met het verstrekken van de juiste gegevens aan verzekeraars, belastingdienst en pensioeninstellingen. Dat kunt u met een gerust hart aan ons overlaten. Daarnaast begeleiden we u graag bij het maken van een keuze uit het enorme aanbod van verzekeringen op het gebied van P&O.
Waarom Ten Raede voor Personeel (HR)?
Met alle specialisten en kennis onder één dak, bent u bij ons aan het juiste adres voor loonadministratie, arbeidsrecht, salarisverwerking, fiscale vragen en organisatorische vraagstukken. We volgen de ontwikkelingen in de markt op de voet. Zo krijgt u altijd advies dat aansluit op de huidige regels en praktijk.
Online dashboard
Dat we u volledig ontzorgen, betekent niet dat u geen inzicht wilt hebben in hoe uw personeelsadministratie ervoor staat. Ons online dashboard biedt uitkomst. Daarin heeft u in één oogopslag uw managementinformatie in beeld.
Direct weten we wat we voor u kunnen betekenen? Of vragen over ons aanbod? Neem contact met ons op via de chatfunctie op deze website of vul het onderstaande contactformulier in.
Wat onze klanten zeggen
Nieuws
UBO’s nog niet ingeschreven? Doe het vóór 27 maart
Sinds 27 september 2020 moeten veel organisaties UBO's inschrijven. Deze organisaties hebben hier tot 27 maart 2022 de tijd voor. Als ze op 27 maart 2022 de UBO's van hun organisaties niet hebben ingeschreven zijn ze in overtreding. Bureau Economische Handhaving (BEH)...
Aanvraagloket NOW 6 opent maandag 14 februari
Werkgevers kunnen van 14 februari 2022 tot en met 13 april 2022 weer een aanvraag indienen bij UWV voor de tijdelijke Noodmaatregel overbrugging werkgelegenheid (NOW). Het is alweer de achtste aanvraagperiode van de NOW. 10 februari 2022 | Door redactie HR Rendement ...
Eindejaarstips 2021
13 Financiële en fiscale eindejaarstips voor 2021Het einde van het jaar is in zicht. Wat kun je dit jaar fiscaal nog regelen om te besparen op belastingen? Onze adviseurs hebben 13 financiële en fiscale eindejaarstips op een rijtje gezet.Benut de resterende ruimte in...
ALLE NIEUWS >