Personeel (HR)

Home / Diensten / Personeel (HR)

In een krappe arbeidsmarkt is de vraag naar creatieve beloningssystemen groot. Vooral werkgevers in het MKB moeten zich met extra’s onderscheiden om goede vakmensen te vinden én te behouden. Laat dat nou net de kracht van onze HR-afdeling zijn: wij behartigen al uw zaken op het gebied van arbeid en beloning. Van het aannemen van personeel, tot ontslag.   

Dit kan Ten Raede voor u betekenen 

  • Loonadministratie

Ten Raede Groep is altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van loonadministratie. Wij zijn vertrouwd met de vele beloningsvormen en met de (fiscale) regels en mogelijkheden die elke branche kent. Onze salarisadministrateurs en gecertificeerde adviseurs op het gebied van Employee Benefits, ontzorgen u volledig.

  • Arbeidsvoorwaarden

Om medewerkers te werven en te behouden, zijn goede arbeidsvoorwaarden van groot belang. Ten Raede helpt u bij de opzet van een flexibel arbeidsvoorwaardenpakket dat past bij uw onderneming en personeelsbeleid.

  • Verzekeringen en juridisch ondersteuning

Een goede loonadministratie staat of valt met het verstrekken van de juiste gegevens aan verzekeraars, belastingdienst en pensioeninstellingen. Dat kunt u met een gerust hart aan ons overlaten. Daarnaast begeleiden we u graag bij het maken van een keuze uit het enorme aanbod van verzekeringen op het gebied van P&O.

    Waarom Ten Raede voor Personeel (HR)?

    Met alle specialisten en kennis onder één dak, bent u bij ons aan het juiste adres voor loonadministratie, arbeidsrecht, salarisverwerking, fiscale vragen en organisatorische vraagstukken. We volgen de ontwikkelingen in de markt op de voet. Zo krijgt u altijd advies dat aansluit op de huidige regels en praktijk.

    Online dashboard
    Dat we u volledig ontzorgen, betekent niet dat u geen inzicht wilt hebben in hoe uw personeelsadministratie ervoor staat. Ons online dashboard biedt uitkomst. Daarin heeft u in één oogopslag uw managementinformatie in beeld.

    Direct weten we wat we voor u kunnen betekenen? Of vragen over ons aanbod? Neem contact met ons op via de chatfunctie op deze website of vul het onderstaande contactformulier in.

    Wat onze klanten zeggen

    “Wij waren op zoek naar een partij die ons meer kon bieden dan alleen het uit handen nemen van onze administratie. In Ten Raede Groep vonden we die partij voor juridisch advies, administratie, verzekeringen en onze personeelsadministratie. Ze voeren niet alleen voor ons uit, er wordt ook meegedacht. Dat vinden we belangrijk. We hebben één contactpersoon waar we al onze vragen kwijt kunnen. Dat werkt enorm prettig.”

    “We waren op zoek naar een nieuwe accountant en eindigden bij Ten Raede Groep: een pro-actief en meedenkend advieskantoor. We hebben diverse disciplines bij Ten Raede Groep ondergebracht en dat bevalt ons uitstekend. Het team van Ten Raede is deskundig en betrokken. Er komt regelmatig iemand bij ons langs. De cijfers worden dan tussentijds bekeken en er volgt altijd goed advies waar we echt iets mee kunnen.”

    Pieter Klootwijk

    “Wij zijn klant bij Ten Raede Groep sinds we bestaan. Destijds hadden we één binnenvaartschip, inmiddels zijn dat er veertig. Ten Raede is met ons meegegroeid. Door hun betrokkenheid weten ze wat er speelt in onze branche en waar we behoefte aan hebben. We hebben meerdere disciplines aan hen uitbesteed en toch hebben we maar één contactpersoon. De afdelingen werken goed samen en we krijgen snel reactie op onze vragen. Dat komt ons werk ten goede: onze handel moet door blijven gaan!”

    Peter de Vos
    Scheepvaartbedrijf Dari B.V.

    Nieuws

    Terugblik Wantijpop 2019

    Wantijpop 2020 gaat helaas niet door. Swingen jullie het dit jaar digitaal met ons mee door een terugblik op het geweldige feest van vorig jaar?! #Wantijpop25jaar #vierenwein2021!

    Wijzigingen Noodpakket 2.0

    Er zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd in het noodpakket 2.0. Het kabinet laat de nieuwe ronde van ‘coronasteun’ een maand langer doorlopen, tot 1 oktober 2020. Daarnaast is besloten om de compensatie voor vaste kosten op te schroeven. Ondernemingen kunnen nu € 50.000 tegemoetkoming krijgen in 4 maanden, terwijl dit eerder € 20.000 in 3 maanden was.

    Noodpakket 2.0 Corona

    Het noodpakket om ondernemers te ondersteunen is onlangs verlengd en uitgebreid. Het kabinet heeft een nieuwe belastingvrije tegemoetkoming vaste lasten aangekondigd voor MKB-ondernemers. Een belangrijk nieuw element is bijvoorbeeld dat ook middelen worden vrijgemaakt voor scholing. Daarnaast worden veel bestaande maatregelen zoals bijvoorbeeld de NOW-regeling verlengd. In enkele gevallen gelden striktere voorwaarden.

    ALLE NIEUWS >

    Afspraak maken?

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.