Administratie

Home / Diensten / Administratie

Als ondernemer wilt u altijd en overal inzicht hebben in uw financiële situatie. Ten Raede biedt dit inzicht met behulp van de managementmonitor: een persoonlijk dashboard waarop uw bedrijfsresultaten helder en grafisch worden getoond. Zo weet u in één oogopslag precies hoe u ervoor staat. Glashelder én efficiënt.

Dit kan Ten Raede voor u betekenen 

Wilt u uw administratie uitbesteden? Dan bent u bij Ten Raede Groep aan het juiste adres. Dankzij onze innovatieve en vergaande automatisering zijn wij in staat om vrijwel uw gehele administratie te automatiseren en u tegelijkertijd realtime inzicht te geven in uw financiële administratie. Uw zakelijke rekeningen koppelen we aan ons systeem. Bonnetjes worden gefotografeerd met behulp van een app die alle gegevens direct koppelt aan de bijbehorende afschrijvingen. We verzorgen uw BTW-aangifte en stellen uw jaarrekening samen. Wanneer gewenst lopen we deze met u door en bieden advies op basis van de jaarcijfers.

Waarom Ten Raede voor uw administratie?

Ten Raede Groept biedt u een vast aanspreekpunt, uw MKB-adviseur. Hij kent uw bedrijf, en de regio, door en door. Ten Raede Groep is aangesloten bij de brancheorganisatie NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen) en werkt volgens de daarbij behorende algemene voorwaarden. De kwaliteitscommissie van de NOAB riep ons uit tot voorbeeldkantoor. Een bevestiging dat u in Ten Raede een deskundige partner heeft die altijd voor u klaar staat, betrokken is bij uw bedrijf en die – met een gezonde dosis ambitie – helpt om uw groeidoelen te realiseren.

Direct weten we wat we voor u kunnen betekenen? Of vragen over ons aanbod? Neem contact met ons op via de chatfunctie op deze website of vul het onderstaande contactformulier in.

Wat onze klanten zeggen

“Wij waren op zoek naar een partij die ons meer kon bieden dan alleen het uit handen nemen van onze administratie. In Ten Raede Groep vonden we die partij voor juridisch advies, administratie, verzekeringen en onze personeelsadministratie. Ze voeren niet alleen voor ons uit, er wordt ook meegedacht. Dat vinden we belangrijk. We hebben één contactpersoon waar we al onze vragen kwijt kunnen. Dat werkt enorm prettig.”

“We waren op zoek naar een nieuwe accountant en eindigden bij Ten Raede Groep: een pro-actief en meedenkend advieskantoor. We hebben diverse disciplines bij Ten Raede Groep ondergebracht en dat bevalt ons uitstekend. Het team van Ten Raede is deskundig en betrokken. Er komt regelmatig iemand bij ons langs. De cijfers worden dan tussentijds bekeken en er volgt altijd goed advies waar we echt iets mee kunnen.”

Pieter Klootwijk

“Wij zijn klant bij Ten Raede Groep sinds we bestaan. Destijds hadden we één binnenvaartschip, inmiddels zijn dat er veertig. Ten Raede is met ons meegegroeid. Door hun betrokkenheid weten ze wat er speelt in onze branche en waar we behoefte aan hebben. We hebben meerdere disciplines aan hen uitbesteed en toch hebben we maar één contactpersoon. De afdelingen werken goed samen en we krijgen snel reactie op onze vragen. Dat komt ons werk ten goede: onze handel moet door blijven gaan!”

Peter de Vos
Scheepvaartbedrijf Dari B.V.

Nieuws

Wijzigingen Noodpakket 2.0

Er zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd in het noodpakket 2.0. Het kabinet laat de nieuwe ronde van ‘coronasteun’ een maand langer doorlopen, tot 1 oktober 2020. Daarnaast is besloten om de compensatie voor vaste kosten op te schroeven. Ondernemingen kunnen nu € 50.000 tegemoetkoming krijgen in 4 maanden, terwijl dit eerder € 20.000 in 3 maanden was.

Noodpakket 2.0 Corona

Het noodpakket om ondernemers te ondersteunen is onlangs verlengd en uitgebreid. Het kabinet heeft een nieuwe belastingvrije tegemoetkoming vaste lasten aangekondigd voor MKB-ondernemers. Een belangrijk nieuw element is bijvoorbeeld dat ook middelen worden vrijgemaakt voor scholing. Daarnaast worden veel bestaande maatregelen zoals bijvoorbeeld de NOW-regeling verlengd. In enkele gevallen gelden striktere voorwaarden.

Verruiming NOW concernbepaling onder voorwaarden

Werkmaatschappijen die door de Coronacrisis meer dan twintig procent omzetverlies hebben maar behoren tot een concern dat niet aan die voorwaarde voldoet, mogen toch de NOW aanvragen. Hiervoor gelden wel extra voorwaarden.

ALLE NIEUWS >

Afspraak maken?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.